Pengar och ekonomi

Just nu så hade jag en sådan tur att jag får tillbaka på skatten under nästa vecka, annars vet jag inte hur jag hade gjort.

Efter räkningar och dylikt är betalt (och då har jag inte många räkningar att betala..) så hade jag strax över 1000:- kvar på kontot, i början på en månad?!

Så nu har jag sålt wii spelen jag hade hemma på Tradera bara för att få ihop pengar så att vi har råd att köpa ett dansspel till xboxen samt klösbräda och mat till katten.. men hade jag inte fått skattepengarna så hade jag inte haft råd med julklappar eller Ullared som vi ska till med syrran under nästa vecka, fan vi hade ju knappt ens haft råd att äta.

Ge mig pengar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Dude, välkommen till mitt liv. Jag har 1700 kronor kvar, och då ska jag kunna köpa julklappar till mamma, pappa och crille, helst till farmor också, köpa en bok till en kurs som jag går nu so går på typ 300 kr, OCH ha råd att faktiskt överleva december... -.- Jag har inte mycket tillit till att det kommer fungera.

2010-12-02 @ 15:15:48
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback