Grattis Älskling!

Idag fyller Daniel år och jag tänkte överraska honom på morgonen med kaffe och en bulla med ett ljus i, dock hann jag inte detta eftersom han steg upp före mig! Men han fick svänga förbi hemma senare under morgonen för en liten överraskning från mig. Jag stressade som en tok, blåste upp ballonger medan jag sminkade mig. Gjorde kladdkaka medan jag klädde på mig och gjorde frukost. Sedan så skulle jag sätta ljus i kladdkakan, men den var alldeles för lös så ljusen fastnade inte.. och så blev den lite bränd och sjönk ihop (tänkte ju dölja det med ljus över hela tårtan, men dom tippade bara)

Men hur som helst så Grattis Älskling!




Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack så mycket älskling !! Du är underbar

2010-12-01 @ 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback