Förkylning

Självklart har jag dragit på mig världens förkylning nu denna helg när vi hade mycket att göra. Under gårdagen var jag helt däckad tills vi skulle börja göra oss iordning för att åka till Daniels vänner. Där bjöds det på glögg och kakor och sprit, men jag kände mig bara helt borta, ni vet som att man har lock för öronen fast det är i hela huvudet. Sedan så kunde jag inte prata heller så det var ju typiskt. Men det var mysigt ändå!

Inatt har jag legat och hostat hela natten, stackars Daniel som inte kan sova. Man kan ju bara hoppas på att detta går över snart!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hmm.... konstigt att du fortsäter och blir förkyld hela tiden. Har du käkat esperitox ?

2010-12-05 @ 20:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback