Pengar växer inte på träd

Utan jobb och frågan om jag verkligen kommer få ut någon akassa är obesvarad. Väntar på besked från saak, allting blir ju så mycket rörigare när man har haft eller har registrerat företag.

Just nu så får man leva på det lilla man har kvar och inte är det något att skryta över. Jag kommer ju antagligen inte få ut några pengar än på ett tag i alla fall så jag får leva på mina futtiga 2500:- tills pengarna rullar in på kontot igen. Tur att jag inte har så mycket räkningar denna månad och tur att jag fyller år på söndag, då kanske jag har råd att betala revisorn avslutet med företaget.



Fan vad jag hatar att inte ha några pengar! Man blir helt låst, kan inte göra någonting och det är sjukt påfrestande för psyket.

Önskelista till min födelsedag
* Ett träd som det växer pengar på
* En ande som kan ge mig tre önskningar
* En resa plus resekassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback