Gårdagen

På salongen hade  jag tre bokningar, en mamma med två döttrar. Måste bara säga att dom var urgulliga!
Måste bara få säga att jag igår märkte av hur man anpassar sig efter sina kunder! För jag började med behandling på mamman, och då får jag automatiskt en liten vuxen attityd. Man pratar om familj, barn och yrke. Sedan var det den äldre dottern som gick i nian, man sänker sig då en nivå och börjar prata om idrott, skola, kompisar och resor. Och sedan den yngre dottern som gick i sexan, då får man sänka sin nivå ännu lägre. Jag tyckte själv att jag var ganska duktig på detta, för jag vet ju själv hur det känns att få en behandling av en helt främmande människa som är mycket äldre än en själv (när man är ung då alltså).
Man vill ju gärna få en behandling av någon som man kan prata med och inte bara känna sig obekväm


När jag kom hem, helt slut i kroppen btw, så var det dags att fixa tvätten. Ni som inte redan vet det kommer få höra det fler gånger; Jag HATAR att tvätta, det är nog det tråkigaste som finns!
Somnade dock på soffan efter andra tvättomgången så jag missade när vi skulle ner och hämta upp allt (de väckte mig aldrig) Sä det var ganska skönt att vakna upp och inse att man slapp göra detta..
Jag sov dock så länge att middagen uteblev och jag plockade direkt fram godsakerna; kex,ost och vinddruvor (inget godis alltså)


Dagens outfit bestod i en fin tunika från Milano, handväska från Mlano, svarta shorts, strumpbyxor från New Yorker och stövlar



Kommentarer
Postat av: Pappa

Va fint :)

2010-04-11 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback