Sparka på den som redan ligger

Jaha, ännu en dag i sängen. Gissa om jag börjar bli less!
Igår fick jag i mig en skorpa samt lite hälsofil, men inte fick jag behålla det inte. Efter att Nirre hjälpt mig till duschen samt duschat mig så kom det ut. Fattar ni hur gammal jag känner mig då jag inte ens klarar av att duscha själv?

Feber, jävulsk halsont, ryggvärk och nu när jag ändå är sängliggandes och ynklig, ja då passar kroppen på att ge mig mens med den förbannade mensvärken..   Ironiskt va!

GOD, jag blir vansinnig ibland och nu är ett sådant tillfälle! Men jag är dock för trött för att göra någonting åt det, så jag kommer bara dra upp täcket över huvudet och sova bort denna dagen också




PS!
Grattis Nirre på Födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: Karro

usch, vad hemskt att du skulle bli så sjuk! men nu har det varit så många dar så det måste börja bli bättre. Hejja Skea kämpa på!

2009-10-02 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback