spabehandlingar

Nu har jag börjat utveckla spabehandlingar på salongen!
Jag kommer börja med att ha väldigt enkla men sköna behandlingar;

* Aromainpackning med skrubb och dusch
* Helkroppsskrubb samt Helkroppsmassage
* Helkroppsskrubb samt spapedikyr
* Gravidmassage

Aromainpackningen samt skrubben med pedikyren kan man komma två samtidigt på :)


Prövade skrubb och aromainpackning på syster igår och den blir super! Nu måste jag bara inhandla stora plastskynken till sängen, samt fler handdukar.

Kommentarer
Postat av: Lesly

Låter jätte kul! Jag kan alla dem behandlingarna förutom gravid massage. Men den är väll ganska taktil och lugn kan ja tänka mig, tycker att du ska skriva mer såna här inlägg om ditt jobb :) Hade så bra

2009-10-25 @ 21:08:14
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: beckah

jag kan spa mannikyr/massage osv :D

2009-10-27 @ 19:16:03
URL: http://beckahmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback