Dessa jäkla betalningar!

Hade pröva på i måndags, och tänka sig, det kom nio nya tjejer! Jag hopppas verkligen att de fortsätter så att vi får ihop ett helt lag någon gång! Det tråkiga är dock att man får börja om från början hela tiden. Men allt för att få ihop ett lag!


Förresten så har jag och Karro nu kommit överens om att jag ska hålla i måndagsträningarna och hon i onsdagsträningarna. Detta eftersom vi båda har så lite tid över själva.. Min kropp har liksom sagt ifrån så mycket nu på sista tiden att jag måste ta det lugnt. Jag vill ju inte bli utbränd redan, och jag skojjar inte då jag säger att det inte varit långt ifrån.


I övrigt så har jag köpt Voltaren Gel mot ryggen, prövade smörja in den igår men det verkar inte hjälpa. Det verkar sitta djupare än så, kanske börjar bli dags att kolla upp snart? Och så har jag köpt Kortison creme mot mina utslag, och det hjälper i alla fall mot kliandet. Så det är ju positivt!



Kommande betalningar jag skjutit på ett tag, och som jag troligtvis kommer skjuta på ett tag till:
Tandläkaren -  Det är ju så lätt att skjuta, varför lägga pengar på en timme av smärta?
Linser - Nödvändigt, men tidskrävande då jag måste gå på synundersökning först

Kommande betalningar jag ser fram emot:
Beach Cup i Tyskland (20-23/11) - Cheerleading tävling, och jag hoppas vi hinner snabbshoppa lite också!
Verran kommer - (26-29/11) - Gå in på Jul på Liseberg och lite sådant smått och gott!
Winter Wonderland i England (5-7/12) - Dock ingen shopping eftersom vi far dit lördagkväll och hem måndag morgon.
Jul i Piteå (24/12-2/1) - Köpa julkappar, mellandags shoppa och hitta på saker med mina fina tjejer!
Resa utomlands - Till våren ska vi dra med Nirre och Parre (och försöka få med Raido och Ida) och dra en weekend någonstanns med Ryanair, typ London eller Barcelona!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Får jag paxa dig och becca någon gång under julen? ;) Jag saknar er. <3 :>

2009-11-11 @ 15:54:26
URL: http://emeliech.wordpress.com
Postat av: Anonym

Åh jag saknar dig <3 hihi nu ä rdet inte länge kvar!

2009-11-11 @ 23:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback