Dessa härliga måndagar!


Det är inte direkt en underdrift att kalla mig zombie idag som de på jobbet gjorde. För jag var verkligen inte vaken! Men piggare blev jag efter jobbet då jag och Urban for till Rusta och Ö&B för att handla julpynt, det kommer upp lite bilder på det imorgon! :)
Träningen iidag gick super och Becca fick presenter och tårta när vi kom hem, så denna jobbiga måndag slutade ändå ganska bra juh!

Becca fick en tröja, ett par örhängen, en fotfil och ett par super mysiga sockar av mig. Av Nirre fick hon vinddruvor och av Parre fick hon ett paket med sådan här som man blandar själv till en chockladkaka


PS! Pappa, du har väl inte glömt becca?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback