Vägning på G

Japp, nu har jag, Nirre och Parre vägt oss. Och kan väl inte säga att det har hänt mycket med min vikt på senaste tiden. Nirre hade gått upp något enstaka kilo och Parre vägde mer än dubbelt så mycket som jag!

Det är en sån där våg där man kan trycka in kön, längd och ålder och så får man veta vikt, vattenhalt och fetthalt i kroppen. Men jag tror inte alls på att det stämmer, för hur ska den kunna veta det? Den tyckte t ex att min vattenhalt var ca 56% och kroppsfett 12,2%.  Så nej, tror inte alls så mycket på det!

Det roliga med det hela var i alla fall när Parre vägde sig, två gånger efter varandra med samma resultat när han stigit upp. Sedan gick han och bajsade och vägde sig två gånger efter, med samma resultat (bara för att vara säker på att den visade rätt). Detta resulterade i att vi fick veta att han gick ner 1,4kg efter att han bajsat!! Hur sjukt är inte det?

Fruktansvärt mycket bajs det måste varit. Hela rumpan måste vart full!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback