Fruktansvärt ont!

Jag har så sjukt ont i vänster sida av ansiktet, käkbenet, tandköttet, innanför kinden och ner i halsen. Detta uppenbarade sig typ igår. Sedan har jag ju också en envis förkylning på det.
Men kollade runt lite på internet om detta och det kan vara visdomstanden som spökar eller att det bara är inflammerat tandkött, hur som helst så måste jag ringa tandläkaren så fort som möjligt för detta kan inte fortsätta! Jag kan knappt äta eller ens öppna munnen för att käkarna gör så ont. Suger dock att det blir svårt att få tid, eftersom jag vill komma på morgonen så att jag hinner till jobbet.. om inte folktandvården har tid förrän nästa vecka så måste jag nästan kolla runt efter bra privattandläkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback