Filmrecension: 17 again


17 again

Mike, 37 går igenom en jobbig tid. Trots att han jobbat i 18 år får han ingen befordran, han är nyskild och kontakten med barnen funkar inte alls. Han tänker tillbaka på High School, där han var populär, var med i basketlaget och livet var underbart. Självklart får han chansen att vara 17 igen, dock ingen tillbaka spolning i tiden, utan detta blir i nutid

Trots att jag brukar tycka om sådana här filmer så klarade jag inte av att se hela. Jag blev så himla rastlös. Det händer inte så mycket under filmens gång och det börjar klia otroligt i mina fingrar, varför är det så segt? Hade hoppats att skådespelarinsatserna skulle rädda filmen, för det är otroligt bra skådespelare de har fått med. Men tyvärr, det räcker inte. Är en alldeles för tunn historia som man sett massor av gånger tidigare.. Sorry.. denna var bara inte bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback