Äntligen har lönen kommit!

så idag direkt efter jobbet så ska jag springa till MediaMarkt och köpa en digitalkamera, en liten billig en som man kan ha liggandes i handväskan. Sedan blir det att rusa till träningen..

Jag skulle även behöva köpa ett par lättare sommarskor, samt ett par skor med klack som är med på Skokupolens reklam, de svarta med vita prickar.. Ska även förbi och pröva ut glasögon i veckan och göra synundersökning.. Skulle även behöva göra ett besök hos tandläkaren. Det blir snålt med maten under denna månad som kommer..

Förresten så har bäbis kommit in i en period där han frågar om allting, och han ska verkligen veta allt in i minsta detalj. B. la så är han väldigt intresserad av vad vi jobbar med, han ville till och med åka förbi och se hur jobbet här på Assist ser ut, men det fick han inte.

Bäbis: varför har du två jobb?
Jag: För att jag vill, tycker det är roligt och behöver tjäna pengar
Bäbis: Var jobbar Becca?
Jag: Hon jobbar bara ibland, och sminkar folk
Bäbis: Varför bara ibland
Jag: För att hon söker jobb

Bäbis: Varför då?
Jag: För att det är många andra som också söker jobb, så det finns inte jobb så att det räcker till alla
Bäbis: Varför?

När vi var på salongen och jag fixade mammas ögonbryn, så undrade han ju också varför jag gjorde det. Vilket jag fick berätta flera gånger att jag gjorde mamma snygg. Becca tog sen över mamma och hade en smink genomgång och hon fortsatte att göra mamma snygg. Sedan så började självklart Becca att kommentera Bäbis ögonbryn, att dom var lite för ljusa, att dom inte syns. Bäbis blev jätte lessen och ville att jag skulle fixa till dom.. stackars bäbis, Becca är helt klart den elaka systern.


Kommentarer
Postat av: becca

skea du kommerväll ihåg att du har ett lån att betala av

2009-05-25 @ 13:15:26
Postat av: Karro

det är nog därför Bäbis saknar dig jättemycket. jättejättejättemycket. och Becca saknar han...lite...pyttelite...

2009-05-25 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback