Superlaget


Att vi blev ett mindre lag än det var sagt från början var nästan bara väntat. För man vet ju att vissa är på, tills det verkligen gäller, då bangar dom. Och vissa orkar helt enkelt inte bry sig så mycket, vilket gör att vi andra drabbas. Så nu är vi alltså 16 stycken i allstarlaget, och det verkar som att vi sexton också är super pepp och ambitiösa så det kommer bli super ändå!

Nu börjar min kropp verkligen säga ifrån att jag tränar lite för mycket, jag hade så fruktansvärt svårt att ta mig upp imorse, sedan somnade jag på spårvagnen hela tiden, kunde verkligen inte hålla ögonen öppna, och just nu så känns det som en dimma som ligger över huvudet. Så det kommer bli så otroligt skönt med semester, även om jag kommer träna massor så behöver jag verkligen bara komma ifrån och samla kraft.

Förresten så är det planerat en volt toss i programmet, som jag skall göra. Karro tänkte X out, men det kändes lite väl komplicerat att lära sig på tre månader, så jag tycker att en Birdie/svanhopp är lite mer rimligt!


Kommentarer
Postat av: karro

karro säger att du ska göra både och i stunten! :D:D:D



orkar du trampolin ikväll???

2009-06-30 @ 12:53:52
Postat av: Skea

Jag skulle behöva lite trampolin ikväll, pröva på lite början till svanhopp i alla fall, men orkar inte vara där så länge, har ju inte städat eller diskat sen Becca for typ :O

2009-06-30 @ 16:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback