Städa bör man annars dör man

 

Lite att ta i kanske, men det var verkligen på tiden att jag gjorde någonting åt den stökiga lägenheten. Vilket nu fick mig att tänka på de stackars uttorkade blommor som jag hela tiden glömmer bort! Men i alla fall så har jag äntligen fått bort all disk ur diskhon och sprungit ut och slängt skräp, man vet att det är dags när man möts av en riktigt sur varm lukt när man öppnar ytterdörren till lägenheten..

Men måste även kommentera värmen, det är fortfarande 25 grader ute i skuggan och klockan är över tio! Det är riktigt skönt att man kan gå ut i bikiniöverdel och shorts vid den här tiden på kvällen!

Förresten så håller jag på att vädra ur lägenheten nu, hoppas att jag kan tända några doftljus under kvällen imorgon bara för att få möta en lite trevligare doft när man kommer hem.. sen så vill jag ju absolut inte att den sunkna sura lukten ska få gotta sig under veckorna jag är hemma i PIteå.. det vore nog riktigt fruktansvärt.. så Nirre, påminn mig att jag har gamla ägg i kylen som jag MÅSTE slänga innan lördag.

 

En fråga bara; Mamma, vart skall jag sova? Är det inte dags att fixa det snart? :P


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så ni är inte bara folk från 415? Har ni raggat folk från andra föreningar också? :) Kul! :D

2009-07-01 @ 09:48:36
URL: http://emeliech.wordpress.com
Postat av: karro

Emelie --> haha, vad roligt att jag är inne på skeas blogg oftare än hon :P och hinner svara innan hon gör det.



Det är vi och GC troops som åker tillsammans.

2009-07-01 @ 11:41:54
Postat av: becca

kasta ut äggen genom balkongen då blir fåglarna glada.... eller de kanske inte äter ägg, är dom knibaler???=0

2009-07-01 @ 18:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback