En måndag igen



Trots min hunger på vägen hem från jobbet så åt jag inte när jag kom innanför lägenheten utan istället valde jag att plocka lite naturgodis, en handduk, en bok och en flaska med vatten och sedan rusade jag ut på baksidan och lade mig mitt emellan husskuggorna. För tyvärr ligger solen lite för lågt när jag kommer hem, vilket gör att det finns en liten yta med sol som flyttar på sig. När solen försvann från bakgården valde jag att traska in i lägenheten igen, dock utan hunger, för jag hade ju legat och tryckt i mig en massa naturgodis för att stilla min hunger. Därför har jag inte ätit middag förrän nu, blev en liten tallrik med sallad och kyckling, eftersom jag ändå var tvungen att göra mat att ta med till imorron.

Jag har förresten beslutsångest, skall håret färgas mörkbrunt eller ljusbrunt? Jag vill nog färga mörkt igen, dock så kommer det ändå att blekas nästan direkt, så jag vet inte om det är värt det. Vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback