En lång kväll

Igår efter jobbet for jag till salongen där jag möttes av en stressad Annamaria som råkat dubbelboka behandlingar. Vilket gjorde att jag fick bara kasta av mig grejerna och hjälpa henne med en av kunderna. Det är sånt som händer så det var ingen fara! Efter jag vart på salongen så var jag tvungen att fara hem till lägenheten och hämta några fler linnen och sen var det dags att möta upp Karro och Linus på Meets. Där stod de nämligen och tryckte på linnena. Det bakre trycket blev super snyggt, men tyvärr fungerade det inte lika bra med det främre trycket, men det duger helt enkelt. Men självklart drog allt ut på tiden så självklart var man hemma kring halv tolv ännu en dag!

Måste bara säga att jag har lyckats bränna mig, som vanligt. Trots att jag bara suttit ute och ätit lunch i solen, och självklart hade jag ett v-ringat linne på mig. Men men, sådant som händer

Kommentarer
Postat av: Emelie

Säg den sommaren då du inte lyckas bränna dig! :P

2009-06-26 @ 13:05:35
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback