Allstarsträning Söndag


Efter några om och men så började vi träningen med lite små stunts, de flesta av topparna har ju inte tränat på A nivå så länge så det är mycket som behöver göras. Under träningen så hann vi även med att träna lite gymnastik, tvåbas och första delen på programmet, vilket nästan var halva programmet! Men det känns bra, vi har en början och en mitten och vet ungefär vad som ska hända sedan. Sen är det bara att finslipa och lägga in detaljerna kvar, så det skall nog inte vara några större problem!
Vi fick även pröva två bas grejerna med Fia där bak och det fungerade super, så det ska nog inte vara några problem till september! Utan att avslöja för mycket om programmet så måste jag bara berätta att jag måste bli super vig, minst en heelstretch måste jag kunna sparka upp.. Men det ska gå!
En till sak om programmet, jag älskar pyramiderna!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, Becca var lite bitter igår. Hon bara "dom har redan hunnit göra halva programmet! jag har bara varit borta en vecka, och jag har redan missat hälften! >:/" XD

2009-06-22 @ 09:36:16
URL: http://emeliech.wordpress.com
Postat av: Emelie

Vi hade ju inte så mycket annat för oss, så vi var bara glada att hjälpa Becca med sina flickisar. ;P Hmm, jag tror nog Petra får hjälpa henne med handvolterna, för jag har faktiskt ingen större kunskaper för hur man gör. :P

2009-06-22 @ 13:21:09
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback