Allstar träningen


Idag hade vi träning med Allstarlaget, tyvärr var vi inte alla men vi var i alla fall så pass många att vi kunde köra lite pyramidsekvenser från programmet! Så det går framåt :) Sedan har jag även tränat flickisar och frontwalkovers med pass så det känns bra, känns som att jag kan fixa det! Prövade även dra upp i en heel i extension lib, nog för att det var en väldigt ful heel, men det var mest för att känna hur balansen påverkas, vilket inte alls var så mycket som jag trodde!
I övrigt så är bilden på Josefin i en heelstretch utan händer, gosh jag är så avundsjuk på hennes vighet! :)

Nu ligger jag i sängen och skall sova, kom hem kring halv elva och ringde Parre och sa Grattis, åt mjölk med chockladpuffar och gjorde ett varmt bad. Så fort badet var klart så hoppade jag i det och passade på att borsta tänderna, handfatet sitter ändå så pass nära att man knappt behöver ställa sig upp för att nå. Passade på att skrubba kroppen medan jag värmde upp musklerna och nu har jag lagt på en fuktande ansiktsmask som ska ligga över natten. Självklart så stretchade jag precis innan jag la mig ner där jag ligger just nu. Mys det ska bli att sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback