Träning och åter träning

Efter en lång dag på jobbet valde jag att köpa en Ben & Jerry glass till mellanmål, vad kunde inte passa bättre till det fina vädret? Efter att jag avnjutit denna glass med chocklad var det dags att träna. Nya platser och danser skulle tränas in och även prövning av pyramiden, vilket tyvärr slutade med att vi var nästan som en liten hög på golvet och en tjej som fick sig sparkar lite överallt, men man kan ju inte få allt första gången!
Hur som helst så blir programmet super! så nu blir det bara dags att träna hemma, och mycket skall vi träna , för stackars lilla Becca har ju inte vart med någonting alls! Måste även klappa mig själv på axeln och säga att flickisarna faktiskt börjar ta sig, vilket gör att jag och Becca kommer bo på studsmattan i sommar, vi måste sätta dem tills vi är tillbaka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback