Cheerleading EM

Måndag 6/7 så är det cheerkväll hos pappa.
Knytkalas så vi får dela upp vad man skall ta med sig, men mat skall det bli
Träning så lite dans och stunt om vädret tillåter det, så träningskläder är att rekomendera
Cheerleading EM 19.00-21.00 sitter vi bänkade framför Viasat Sport
Alla gamla/nya från Ice är självklart välkommna, jag vill ju träffa er allihopa! Jag kommer skicka ut ett sms om detta under helgen, så svara gärna med om ni kommer och vad ni kan ta med er, fungerar bra med en massa småplocksmat så får man äta det som passar en själv!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart jag kommer! Kanske skulle vara passande att fira min födelsedag samtidigt, eftersom jag bara kommer vara ledig typ tre timmar på min faktiska födelsedag? :P Så jag tror nog att jag kan ta med mig typ potatissallad och tårta! ^.^

2009-07-02 @ 15:34:50
URL: http://emeliech.wordpress.com
Postat av: Moa

Ja kommer! =)

2009-07-05 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback