Cheerkvällen igår

Efter kaos med tvn hos pappa så tog vi pajerna ur ugnen och kastade oss in i bilarna för att invadera issos vardagsrum. Inte kan man missa när EM sänds på viasat sport? Efter detta satte vi igång Fired up (som jag förövrigt redan sett fyra gånger tidigare) och sedan vart tiden för mycket så det bara var att gasa hem till pappa för att hämta den andra bilen och ställa iordning, diska osv.
När vi precis är färdig och gått ut med sista påsen ur huset och jag stängde dörren kom jag på att jag borde kolla att vi verkligen stängt av ugnen och gissa att jag blev förvånad när jag såg blodspåren i hallen, som även ledde ut till köket.. efter en stund insåg jag dock att det inte var ett spöke som lagt ut detta utan i själva verket så var det blåbären som tinat och börja läka i en av påsarna jag burit ut. Så det var inte alls roligt att börja skrubba bort detta från golvet kring halv tolv på natten.

By the way. Grattis Emelie :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aw, tack sötis! <3

2009-07-07 @ 18:01:38
URL: http://emeliech.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback