Utmattad

Jag förstår inte hur man kan bli såhär trött av att resa, hela gårdagen spenderades nämligen i sängen. Magen och huvudet ville inte funka som det skulle och jag kände mig nästan bakis!
Jag gick och lade mig innan elva både i måndags och igår, och har inte vaknat förrän kring tio, så nog har jag sovit länge! Nu hoppas jag bara att jag känner mig bättre idag, vi ska nämligen förbi stan och göra lite ärenden! Och sen är det årsmöte med cheerleadingen. Här kommer lite fler bilder från tävlingen förresten!























Kommentarer
Postat av: karro

har också sovit hela dagen igår! Orkade inte ensa ta mig upp idag...Nu är klockan två, så nu ska jag upp och klä på mig, dra hem till mig och förbereda för mötet :P.



Och suuuperfina bilder på oss. Ska bli så roligt när DVDn kommer så vi får se grupprutinen.

2009-01-28 @ 14:15:21
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-01-28 @ 14:17:02
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback