Träning

Igår jobbade jag igen, men hade tyvärr ingen bokning. Däremot fick jag besök av en gullig kund som hade problem med ett liktorn jag tidigare tagit bort. Så jag tittade lite på det och fixade i ordning. Han behövde inte betala för denna gång, tog bara tio minuter, och det var mest bara att jag skulle ätta dit ett liktornsplåster (han når inte ner själv).
MEn han ska komma förbi med två biocheckar till mej som betalning sa han, så det är ju alltid trevligt!

Annars så var jag och tränade lite igår, två bas går verkligen otroligt bra och vi kommer ha så himla roligt ¨på träningen. Dock vet jag itne hur dom bedömer egentligen, för vi kör två bas som partnerstunt med en extra pass, och vissa kör det som ett vanligt stunt lag utan bakpassare.
Däremot hade vi lite problem med gruppstunten igår, men jag hoppas vi hinner lösas det till tävlingen. Men om man tänker tillbaka så började jag träna ordentligt med dom i slutet av november (och då har jag bara tränat cheer oregelbundet under året jag bott här, så har tappat mycket under den tiden), Josefin började väl i september med oss, då har hon ALDRIG stuntat förut. Så det är sjukt duktigt!

Aja, nu ska jag springa till stan och möta upp Becca :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är sjukt vad fort man tappar när man inte tränar. Jag har byggt 2 gånger på 1½ år och det var när vi tränade med er på SM och nu under jul. Fattar inte att jag ens vågade nån av gångerna, man har ju ingenting kvar! :O

2009-01-17 @ 15:22:33
URL: http://mongoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback