Stressad Becca

Jag har nog aldrig sett en så stressad Becca. Hon log knappt åt mig när jag dök upp på skolan imorse med en vattenflaska till henne. Hon har nämligen slutfotografering idag. vilket innebär fyra olika sminkningar som ska fotograferas och bedömas.
Den fösta sminkningen är en fantasisminkning, modellen ska bära linnet som Becca sytt ;)
sedan är det även en sminkning på en kille (en trendigare sminkning), en gör-om-mig sminkning och en starkare skönhetsmakeup.

Stackars Becca som igår kväll stod utan modell till sista fotograferingen, så hon skulle kolla om någon modell kunde stanna kvar och stå för henne också, ananrs kommer hon ringa mig så får jag springa dit.

Jag sitter förresten på jobbet nu, har precis haft två behandlingar. Sedan har även en jätte gullig kund kommit förbi med biocheckar, tre stycken, som han tyckte att jag skulle få eftersom jag hjälper honom.

I övrigt så sitter jag nu och klurar på CSN bidrag och komvux studier, vi får se vad som händer helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååh, stackars Becca! Kan inte vara lätt det där alltså. :/ Hur gick det för henne då?

2009-01-17 @ 16:42:07
URL: http://emeliech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback