Sovmorgon

Då var måndagen kommen igen och jag valde att sova ända till nio, min kropp känns inte i balans riktigt än, så träningen blir inte förrän imorgon istället. Syrran befinner sig på skolan och har förberedelser inför lördag (slutfotograferingen). Efter den så har hon bara en vecka kvar, shit vad tiden gått fort!

Det går även framåt med överdelen hon håller på med, ni är säkert nyfikna, men ni får se när den är klar! Idag ska vi fara och köpa lite innertyg till den. Tyvärr har jag för små bröst för att ha sådana toppar.

Förresten så passar TVn bra i vardagsrummet, skulle bara haft en annan tv bänk, men det kommer i framtiden, och så hänger tavlan inte rakt ovanför.. men men, petitesser ;P



Kommentarer
Postat av: Anonym

måste säga att jag tycker den nya bannern är skitsnygg! du/ni är så talangfulla.

2009-01-12 @ 17:43:13
Postat av: karro

men vad irriterande! den vill inte lämna kommentarerna jag skriver.



iaf, måste säga jag tycker eran nya banner är skitsnygg! Du/ni (vet inte vem som gjort den :P ) har jättetalang.

2009-01-12 @ 17:44:58
Postat av: karro

Bhahaha...och nu blev det dubbelkommentarer istället!

2009-01-12 @ 17:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback