Nervös

På torsdag bär det av till Tyskland. Jag har så många fjärilar i magen så jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Så idag är sista träningen innan avresa, och jag känner mig inte riktigt i fas för det. Hela kroppen sover och jag förstår inte riktigt varför. Men troligtvis är det väl en förkylning som ligger och bara väntar på att få ordentligt fäste. Även min mage är helt ur fas, har varit så sen förra veckans mens. Kan delvis bero på stress och nervositet, så vi får se om det går till sig efter tävlingen.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihih, jag är typ nervös för din skull! :D fatta vad jag kommer sitta och hålla tummarna för er på lördag. Du måste lova att höra av dig och berätta hur det gick!

2009-01-20 @ 16:49:04
URL: http://emeliech.blogg.se/
Postat av: verran

jaa skea det kommer att gå jättebra! Bara ge allt du har ;) Lycka till!!

2009-01-21 @ 11:36:03
URL: http://verraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback