Nattliga drömmar

Inatt har jag faktiskt vaknat två gånger, båda gånger direkt efter att den aktuella drömmen tagit slut. Andra gånger jag vaknade så kändes det precis som att jag sovit färdigt och klockan var mycket, men tyvärr var den bara halv sex så det var bara vända sig om och somna om.

En av drömmarna handlade om fd. styv lilla syster Linn (jag har inte träffat henne på ganska länge nu). Vi var ute på någon gård och Linn skulle backa med pappas BMW, problemet var bara att hon backade rakt i ett träd, och detta insåg jag ju först när det var försent. Så det slutade ju inte alls bra (hon kallade det att hon övningskörde).

Den andra drömmen handlade om att vi tittade på en lägenhet, den låg i trapphuset bredvid Verran, men här i Göteborg förståss, den var stor och det var min drömlägenhet! Dock så var tanten som bodde där lite halv tokig! När vi sedan skulle hem från lägenheten så bodde vi tydligen inte där vi bor nu, utan i sånna här lägenheter som finns på Annelund och Ankars. Men när vi kommer hem så var det redan en massa folk där, inne hos oss. Det var flobb som hade festen, han var tydligen inneboende tillsammans med oss, utan att vi hade sett honom förut.

Vars kommer drömmarna ifrån egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback