Lugn dag

Det vart bara en lugn dag idag.
På morgonen tog jag ett varmt bad och passade på att rengöra ansiktet noggrant med rengöring, peeling och rengörande mask, plockade till ögonbrynen och skrubbade kroppen.
När jag sedan började tömma ur vattnet så passade jag på att duscha ur schampoot ur håret, men dum som jag var så ställde jag mej upp för att sätta i Balsam. Du tror inte att jag ställer mig upp för snabbt, och pga att jag skjutit upp frukosten till efter badet, blir jag helt snurrig och illamående. Så det var bara kliva ur badkaret och sitta skakandes på golvet i ca en kvart tills det lagt sig. Detta blir nog första gången på väldigt länge som jag inte har balsam i håret och jag kan passa på att upplysa dig om att den enda skillnaden är att håret är lite mer statiskt än vanligt.

När Becca sen kom hem från skolan så ställde hon sig bredvid soffan och med besvärad röst sa "skea" .
Och sedan kom en lång paus, eller det räcker inte med lång, den var enormt lång, även för att komma från henne!
Tillslut fick jag i alla fall ur henne att hon var bekymrad pga skolan. Det är tydligen mycket kvar att göra dessa tre återstående veckor av utbildningen. Hon har till och med skola nu på lördag, hon ska ha med en modell som ska vara med hela dagen, detta är då förberedelser inför slutfotograferingen. På slutfotograferingen ska hon förresten ha tre modeller som jag fattade det, två tjejer och en kille.
Men jag ska se till att pusha henne nu, hon lär behöva det i jakten på modeller!

Vi har förresten passat på att packa upp packningen nu! Det var inte så bara kan jag berätta, det var nämligen en väska med packning på 40 kg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback