Fotomässan i Göteborg

Igår var jag och Becca på fotomässan, och jag kan ju berätta att det var galet mycket folk. Bara kön för att komma in tog ca 20 minuter!
Väl därinne gick vi runt och kollade på kameror och diverse annat, köpte bla ett paket fotopapper och gick på seminarier.
"Att fotografera i studio", "snabb genomgång av Lightroom" och "tips för bättre fotografering" och alla tre var himla bra ändå, behövde få lite inspiration! Studiofotografering och tipsen var sådant jag redan kunde, men behövde upprepa lite. Och lightroom verkar vara ett super program att redigera i, så om några år ifall jag ska fotografera mer proffessionellt så blir det att investera i det!

Träffade även en kille som funderade på att byta ut sin Nikon D80 till en D90 och gav mig ett jätte bra erbjudande på kameran, men pga min ekonomi (skulle sälja kameran jag har isåfall, men skulle inte räcka) så kan jag tyvärr inte ta erbjudandet =/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback