Behandlingar

Dagen började med makeup på Anna Marias kompis, skulle till ett bröllop senare under dagen.
hon var ute efter en sminkning åt det naturliga hållet, men rosiga kinder, lite dock sminkning
och så blev det också!
Jag valde en brun ögonskugga med ljusbrun färg närmare ögat. Jag valde även att Skugga ögonskuggan ganska högt på ögonen för att göra ett lite öppnare intryck. Använde sedan en rouge som gick åt det mer rosa hållet för att få fram äppelkinderna, sådär som att man varit ute i kallt väder. Sedan lade jag även på lite färg på läpparna, men det var ändå en ganska naturlig färg, eftersom vi ville lägga fokus på ögon och kinder!

Kunderna efter det var två kvinnor, en amerikanska och en svenska. De ville ha varsin massage och fotbehandling.
Jätte trevliga kvinnor verkligen, och deras samtalsämnen var underhållande!
dock så blev jag så arg på mig själv att jag inte är bättre på att prata engelska, jag förstår ju allt som sägs, men när jag själv ska prata så hittar jag bara inte orden vilket är ytterst frustrerande!
Eftersom de var på salongen i sammanlagt fyra timmar så hade de tagit med champagne och mackor, så de fick sitta kvar och fika upp det medan jag städade lite. Jag hoppas fler sådana gulliga kunder kommer inom snar framtid! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback