Bästa husdjuret

Nu hänger jag på Petra och kör på bästa husdjuret!
Tyvärr så har vi ju inga husdjur här i lägenheten, förutom alla dessa dammråttor, så vi får tänka tillbaka hem till Lillpite!

Becca
röstar nog på katten Nemo som bästa husdjur trots att han har sin egen lilla vilja och är lite allmänt psyk, så älskar hon honom och han brukar sova i hennes säng! Hennes pojkvän som vi brukar säga!

Beccas pojkvän NEMO



Jag däremot har ju inte direkt en Nemo, Stevie funkar ju, han älskar mig. Men han nyser så förskräckligt och gör inte alls som man säger (men förut kunde han dock sitt och ligg), så just nu ligger det och väger mellan Stevie och Bäbis. Bäbis går ju inte att gosa med direkt, men det går att få honom att göra saker åt en, vilket är ytterst bra! Stevie förstår ju inte om man ber honom hämta fjärrkontrollen till TVn! Dock är det ett plus med ett hårigt husdjur som ändå vill mysa med en! Fast, det är lättare att ta Bäbis på promenad... hm, detta blev en riktig kluring!
Mitt bästa husdjur?


Nirre tycker dock att det bästa husdjuret är SKEA, trots att hon är tidskrävande, dyr i drift och besvärlig att städa upp efter.

Kommentarer
Postat av: Marita

Jeanette; Mellan 325-380:- Men oftast 325, det dyrare priset är mest om jag skall klippa något helt nytt, avancerat, eller exempelvis platta håret efteråt. Priset baseras helt enkelt på hur lång tid det tar... =)

2009-02-24 @ 13:07:16
URL: http://frisortips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback