Alla hjärtans dag

Ingen av oss är vidare bra på att fira högtider, och denna högtiden tänkte vi inte heller göra så mycket åt. Men alla vi fyra plus Raido och Ida tog oss iväg till restaurangen Mitt Kök som ligger här på torget. Enda gången det är folk som äter där verkar vara vid lunch, för inte ens igår kväll var det mycket folk, endast två till sällskap där..
Killarna och Ida beställde in Pizza, och de såg fruktansvärt goda ut, de Amerikanska pizzorna hade jätte tjock botten med riktigt god fyllning.. men eftersom jag var sjuk så tog jag en panerad spätta av något slag, eftersom sådana portioner inte brukar vara alltför stora. Men när maten kom var det ju självklart en jätte stor fisk och massor med pommes till. Så klarade ju självklart inte av att äta upp hela ändå, Becca valde mellan en kycklingrulle och pasta med kyckling och curry och valde tillslut det sistnämnda och den smakade också super!

Efter maten sprang jag och Becca hem för att se det som var kvar av melodifestivalen medan de andra gick till Hemköp. Och det enda jag kan säga om melodifestivalen var väl att Heat och Måns förtjänade att gå vidare och resten sög. Vad tänkte du på Markoolio när du ställde upp med en sådan låt? Jag hade ju förväntat mig lite rap med roliga skämt! FY!

Vi drack i alla fall lite öl och breezer och åt lite kladdkaka och skulle slå igång en film, men fastnade på Bruce den allsmäktiga på fyran, den filmen är så bra! Dock var jag lite osocial som alltid och gick till sängen efteråt, min kropp orkade verkligen inte hålla sig vaken =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback