30% Rabatt på behandlingar

På massage, vaxning, ansiktsbehandling, färgning fransar och bryn och pedikyr under denna vecka!

Anna Maria är på semester i sälen i en vecka, så nu står jag i salongen heltid. Tyvärr avbokade dagens kund, men syrran kom en sväng och fick en lång ansiktsbehandling plus ryggmassage. Plus att det kom in en man som ville vaxa ryggen, så jag hade ändå att göra :)

Imorgon måste jag ringa till komvux, de sänkte nämligen bara tempot på matte B och jag ville sänka på båda. Måste även ringa om ett hudterapeut jobb och skicka in ansökan till ett solarium.

Och så har jag även två behandlingar inbokade imorgon. Denna vecka har jag ju också rabatt  så bor du i GBG så kan du ju passa på att göra behandling ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback