Lite pyssel

Jag och Becca håller för fullt på med lite julklapps pyssel, mysigt! :)  Men nu är det dags för mig att dra mig mot salongen. Det blir faktiskt lite skönt att bara sitta där och ta det lugnt. Jag behöver få varva ner lite innan resan.

Under torsdagskvällen hade jag en massage på en och en halv timme. En och en halv timme i tystnad och lite dov belysning och detta fick mig att börja fundera. Jag hade verkligen tid att diskutera med mig själv om framtiden och nutiden. Det var faktiskt riktigt skönt att för en gång skull verkligen lyssna på sina tankar och känslor, för det är så lätt att annars bara lura sig själv att tänka vad man tycker och tänker precis nu i stunden. Men just då tvingades jag att ta itu med mig själv. Kanske man ska tvinga sig till fler möten med sig själv för att kolla av hur man mår.


Men hur som helst så måste jag springa iväg nu, tänkte bara passa på att tacka min älskade pojkvän för den underbara massagen igår, min rygg känns mycket bättre och jag känner att jag har fått sova ut. Tack älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback