Julafton

Självklart var vi tvungna till att se Kalle Ankas jul, eftersom det vore roligt för lillkillen enligt mamma. Dock så var det första han sa när vi slog över till ettan "jag vill inte se det här". Dock så verkade han väldigt intresserad av tven trots att han inte ville se det!

Vi åt självklart lite julbord, tomten kom samt avslutade kvällen hemma hos mamma med lite ris a´la malta, sedan begav vi oss en sväng till Nirre och Parre, där jag fick lite julklappar av hans släkt samt smakade på älghjärta. Egentligen klarar jag inte av att äta saker som heter hjärta eller liknande, men tro det eller ej, det var gott!


Kisse posar


Becca har sytt en tunika


Vi ser på Kalle Anka, ryms dock inte i soffan


Morfar somnar till tven


Bordet är dukat och Bäbis väntar på mat


Haha, jag ser stroppig ut!


Julbordet är färdigt och det är dags att äta


Tomten har kommit och Bäbis har fått pompons av oss


Beccas julklappar


Mina julklappar (wii spelet Just dance fick vi också)


Fint halsband jag fick av Nirre


Samt den fina morgonrocken som jag önskade mig av Nirre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback