Lördag igen

Japp, då var lördagen här igen. Tyvärr hade jag bara en enda kund på salongen idag så jag dog av tristess. Blev tillochmed så trött att jag gick in och sov en stund i behandlingssängen.

Becca har jobbat på modellab lite denna helgen :) blir imorgon också! Roligt tycker jag. Dock så var det problem med utbetalningen av lönen från förra gången hon jobbade så det får hon ut denna månad, så vi får se hur mycket det är!


Tänkte också berätta vad det är jag jobbar med på dagarna nuförtiden. Jobbar på Assist ute i Frölunda. Det är ett företag som lagar elektroniksaker, och jobbar främst mot Expert och Siba men självklart också mot privatkunder. Men i alla fall så skickas alla trasiga elektroniksaker som köpts på siba och expert (som det är garanti på) till Assist. Men allt lagas ju inte där, så dessa ska skickas vidare till andra serviceställen, och det är detta jag jobbar med. Vi är två stycken som jobbar med detta ute på lagret, jag tar hand om laptops och navigatorer och liknande medan den andre tar hand om resten. Det är faktiskt ett väldigt bra jobb, har tidigare jobbat uppe hos pappa med detta så kunde det från innan. Det är ett sånt där jobb som man kan lyssna på musik och sjunga samtidigt som man jobbar och det tycker jag om!

I övrigt så är Becca fortfarande på jakt efter jobb, men hon är lite lat och tar inte riktigt tag i det. Men ska hon vara kvar i GBG över sommaren så börjar det bli stressigt nu. Måste pressa henne lite till!

Kommentarer
Postat av: emelie lindkvist

okej härligt ni har ju det betydligt varmare där än här uppe i norr :P jo jag bor kvar börjat en kock utbildning men jusst nu håller jag på att bli förkyld så är ta kan jang och försöka bli frisk ^^

Ha det bra! kram!

2009-04-20 @ 16:14:20
URL: http://ellieees.blogg.se/
Postat av: emelie lindkvist

okej härligt ni har ju det betydligt varmare där än här uppe i norr :P jo jag bor kvar börjat en kock utbildning men jusst nu håller jag på att bli förkyld så är ta kan jang och försöka bli frisk ^^

Ha det bra! kram!

2009-04-20 @ 16:14:25
URL: http://ellieees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback