Fredag

Nirres mamma och mormor är nu på besök. Vi har idag roat oss med att äta kinamat, takeaway mat, och dom ger en ju inte lite mat heller, Alla blev verkligen proppmätta och lämnade hälften. Så nu har vi alla frukost och lunch till imorgon!

Eftersom vi fick besök idag så har jag och Becca ägnat hela dagen till att städa i lägenheten, och kan berätta att det verkligen behövdes! Vi spenderade sedan en timme inne på Cubus där jag fick Nirre att köpa tre super snygga skjortor och en t-shirt och Parre tre par jeans och en skjorta!

Nu sitter jag bara här, Becca syr på en klänning och jag försöker zappa på Tvn för att hitta något roligt att titta på, men icket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback