Drömmer mycket nu

Av någon anledning så har jag nu drömt många nätter och kommit ihåg drömmarna. Även detaljer i drömmarna, så det är helt sjukt.
Eftersom drömmarna är så långa så gör jag en snabbis av två av dem.

"Jag, Nirre och Parre är på stan. Går in i en spelbutik där de sätter sig och börjar spela ett battlefield spel, jag går runt och hittar ett bring it on spel, men har inga pengar så kan inte köpa den. Tittar på klockan och inser att jag måste vara  på jobbet om fem minuter, ett jobb som jag aldrig varit på tidigare. Följer en kille med upp i trappuppgången där det ska ligga men hittar inte dörren, så följer med han in på hans jobb. Kommer in bakvägen på Burger King, han är personalchef, träffar även en kvinna där som vill att jag ska ta en vitamintablett stor som en diskmaskinstablett. Man ska tydligen göra den mindre genom att knacka bort sidorna mot någonting hårt. Hon gör detta åt mig och blöter ner den under vattenkranen. Tabletten suger då upp allt vatten som en svamp, blir en rund boll istället, den får jag slicka på för att få i mig vitaminerna, smakar som hästarnas saltsten."

"Tränar handvolter med en tjej som är svin duktig, jag orkar tillslut inte lägre och far hem till morfar. Becca är också där. Hon går upp på övervåningen en snabb stund(morfar är där uppe) och jag blir hungrig så jag ställer mig och smörar två mörka limpskivor och sätter tonfisk på. Jag får veta att cheerleading tävlingen Worlds ska visas på Tv och är i extas när Becca kommer, men hon vill fortsätta se Rädda Willy. Det blir en stor diskussion somsom får ett arrupt slut när becca börjar förklara om den komplicerade tavlan hon ska göra.
- Min pojkvän vill ha en tavla som står ut, att den inte bara är platt utan kommer ut från tavlan. Den ska hänga över sängen
- Vänta nu, din pojkvän?
Hon vill inte berätta någonting mer, men jag tvingar henne. Hon berättar att han heter Hoffman i efternamn och säger att han gått på samma skola som jag. Hon tar fram ett kort från skoltiden (då han var typ 10). Jag känner inte igen honom, har är helt obekant. Jag frågar hur länge de varit tillsammans och är otroligt sårad att hon inte berättat något tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback