Söndag

Igår var det egentligen gymnastik träning, men jag var alldeles för trött för att fara dit. Hela kvällen igår låg jag bara och var tjurig. Jag orkade inte ens fara med nirre och parre och handla mat! Nirre skickade förresten ett sms från affären sen och frågade vad jag ville ha för godis. Han är så gullig med mej när jag är såhär tjurig, och jag fick lite ångest för att jag hade snäst av han tidigare. Så jag svarade med att han borde straffa mej och inte köpa nånting alls då jag var på detta humör.
Han kom i alla fall hem med två påsar bilar och en marabou choklad med daim. Jag tittade frågande på honom och han sa "skea, det är vid sånna här tillfällen du behöver det mest". Min lilla gullevän!
Det blev i alla fall inte världens coolaste middag för att vara lördag, liksom, plättar. Men vafan, man kan ju inte äta lyx varje helg, dock hade jag jätte ont i magen så fick bara i mej en. och sen på kvällen fick jag bara i mej några vindduvor och några bilar.
I alla fall så är detta inte bra för vikten, för om man säger såhär, jag går inte upp i vikt direkt.


Nu är det  iallafall söndag och jag ligger i sängen bredvid min söta som sover och sover. När jag vaknade så upptäckte jag att det var molnfritt på himlen och jag blev så sjukt sugen på en promenad med kameran att jag praktiskt taget hoppade upp ur sängen och in i duschen. Dock så har solen gått i moln nu, så det blev inget med det. Men jag ska ut och fotografera senare, blir dock kanske att jag tar med mej Parre. Jag litar nämligen inte alls på dom hära Göteborgarna, en bra kamera kan ju vara väldigt lockande för vissa. Jag ska i alla fall se om jag kan få med honom till saltholmen, det är så fint där! Men han är ganska lat, så vi får se!



Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat (Nalle Puh)


Kommentarer
Postat av: Magnus

Du har hotlänkat din logga från www.Bloggproffs.se. Bloggproffs.se är inget webbhotell så du får lägga den någon annan stans.



Magnus

2008-09-28 @ 14:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback