Som ett barn på julafton

Det pirrar lite i magen och förväntningen och spänningen ligger i luften och det var nog därför jag vaknade tidigare än väntat. Det och att jag hostade en massa.
Men jag bara väntar och väntar på att dom ska vakna nu så att vi kan fara!
Jag undrar om det finns fler som känner såhär, liksom vi ska bara på ikea. Men ändå!
Vi ska titta på en soffa och en loftsäng och försöka bestämma oss för vilket av det vi ska ha. Loftsäng med skrivbord under kan bli väldigt trångt, så en ny bäddsoffa kan funka.
Däremot så är jag sånhär så det ska hända nu, nu ska vi köpa nytt och nu ska vi göra om! Nrire tyckte vi skulle titta ut vad vi ville ha idag och sen fara och hämta till helgen, men det är ju så länge kvar :O
Vi ska även köpa ett datorskrivbord till mig så att jag kan ha datorn i sovrummet




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback