Ikea

Vi började med att gå in på Jysk för att kolla på glasbordet som jag är kär i, men tyvärr var det ett väldigt dåligt Jysk, så dom hade inte det ute i butiken!
Men vi gick inne på Ikea en bra stund och provade soffor fram och tillbaka. Men tillslut så bestämde vi oss och den kommer på lördag! Spännande! Vi passade även på att köpa ett datorskrivbord till nirre och en till spegel!

På lördag händer även en annan spännande sak! Jag och Karro ska träna gymnastik tillsammans. Vi ska vara i en gymnastikhall i Bergsjön, dom har tydligen en massa roliga grejer, så jag hoppas verkligen jag kan vara där fler lördagar! Ser fram emot det jätte mycket!

Det här är i alla fall soffan som parre köpte :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback