Bokföring och shit

Då har jag varit på stan och slösat bort mina sista pengar, eller jag har spenderat dom. Hur fan kan allting vara så dyrt :O
Jag var och köpte en pärm att sätta in alla fakturor i, köpte även ett kvittospett, kvittoblock, huvudbok och kassa.

Har även varit på biblioteket och lånat böcker.. Inga roliga böcker, men väldigt nödvändiga. Jag måste nämligen lära mig att bokföra, då kankse ni tycker att jag borde anställa någon att bokföra åt mig. Men tyvärr fungerar inte min ekonomi så just nu. Eftersom jag bara kommer jobba 10h i veckan nu, så kommer jag få in pengar så att jag klarar mej typ.

Jag har förresten påbörjat parres vaxning. Dock skrek han för mycket. Så ont gör det liksom inte, tror det är mest att han har sett på så mycket filmer där det ser ut att göra så ont. Sen så vet jag också att nirre är extremt känslig när det kommer till vaxning, så kanske något genetiskt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback