Universeum

Vi började dagen med att slappa framför Tvn. En riktig slappar dag då man tittar ut genom fönstret och sedan drar täcket över huvudet.. grått väder och lite småregn
Men eftersom att pappa ringde ganska tidigt och ville ta en tripp till Universeum så fick vi ta oss i kragen och stiga upp.
Vi snabb städade och diskade, gjorde oss i ordning och for.. det kändes som att vi var sjukt snabba, men det var vi inte :p

Universeum är fint, mycket fint tycker jag. Dock är det inte direkt värt 150kr per person... och liksom vissa av reptilerna hade till och med gått i ide så dom fick man inte se... Men men, det är i alla fall intressant att se någonting annat.
När vi var klara där tittade vi in på salongen, eftersom jag skulle stanna kvar och jobba lite, Pappa och Becca tog spårvagnen hem och gjorde iordning Tacos. Det är alltid lika kul att maten står klar på bordet när man kommer hem! Synd bara att det inte är oftare ;p

Vi frossade i Tacos och såg Idol, och ännu en vecka kan jag avslöja att Alice är min favorit! Underbart fint hon sjunger!

Här kommer ialla fall några av Beccas bilder, jag har nämligen inte hunnit ladda in mina i datorn än







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback