Statist i Andra Avenyn

Klockan ringde klockan sex, så det var bara att plocka fram sminket och göra  sig i ordning
Vi tog spårvagnen härifrån kring sju och skulle byta på centralstationen till femman för att åka vidare till hisingen.
Men vi hittade inte ens vart spårvagnen skulle gå ifrån så var tvungen fråga en man som såg smått stressad ut.
När vi klev av på vågmästareplatsen så insåg jag att jag varit där förut, för ungefär ett halvår sen, då jag letade upp på internet efter en skog att springa i, men irrade omkring där i en timme för att sedan ta spårvagnen hem igen.

Vi fick fråga oss fram till inspelningsplatsen, eftersom min lapp med telefonnummer hade kommit bort och när vi kommit dit fick vi börja med att fylla i papper. Scenen utspelar sig i klubbmiljö där jag fick uppgiften att dansa, utan musik.. och sedan promenera iväg. Becca skulle dansa och sedan gå och sätta sig vid ett av borden med en kille.
Detta tog ca en och en halv timme att spela in och det var många repetitioner och omtagningar.
Men helt klart värt 400 kr!


Vi for sedan en sväng förbi salongen och sedan till Nordstan. Där hade dom rekryteringsmässa med en massa företag som rekryterar folk. Jipii tänkte jag. Men insåg att det inte var riktat till sådana som mej, eftersom de flesta var ute efter chefer ;p


Kommentarer
Postat av: Petra

Hehe, var ni statister?:P Jag som hatar Andra Avenyn.. Kanske måste se när ni ska vara med iallafall;D Så kul:P Var det roligt?=) Vet ni när det ska visas?

2008-10-23 @ 20:08:55
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback