Restaurang & spel

Eftersom nirre fyllt år så drog vi med oss Raido och Ida och började kvällen med att gå på restaurang. Jag trodde att det var en lite lyxigare restaurang, men som nirre sa. Det var snäppet bättre än en pizzeria, dom hade tyvärr ganska lite maträtter att välja mellan, och inget alkoholtillstånd. Så det var väl sådär..

Men jag, Raido och Nirre valde i alla fall en Black & White, Parre tog en plankstek och Ida valde en vegetarian pizza utan ost. Personlen var i alla fall jätte trevlig, och jävlades med parre! Satt dit extra mycket mos, så stackaren klarade inte av att äta upp allt!

Efter detta gick vi hem igen, såg lite south park och drack lite alkoholhaltiga drycker, och sedan var det dax att spela Idol spelet. Himla roligt spel tycker jag, men man fick inte alls sjunga lika mycket som jag trodde. Men rolig kväll hade vi i alla fall! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback