Rånförsök

Att helgen var jätte bra färstördes ganska snabbt. Och att man kunde bi rånad en söndagkväll kring nio, på en plats där det ändå cirkulerar folk, är otänkbart. Men, det hände i alla fall

Från början förstod jag inte alls vad som hände, och varför killen stannade Nirre och Parre. Men tillslut gick det upp för mig. Det var tur att jag förstod så att vi kunde börja gå mot dom, för det gjorde att dom kunde slita sig loss från honom
Att vi sedan blev förföljda en bit var också otäckt. Man såg ju knappt ansiktet då luvan var nerdragen över ansiktet.

Förbannade ungdomar! Förbannade jävla ungdomar! Killar som måste visa att dom är bäst, störst och starkast, sedan hamnar de i fel gäng och börjar råna och slå ner folk.

....
ne, nu ska jag bara vara tyst


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jävla puckon till ungdomar som ger sig på andra sådär. arg D:

2008-10-14 @ 14:04:16
URL: http://awesomerewind.blogspot.comJä

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback