Promenad

Idag hade jag först möte med Länsförsäkringar, eftersom jag måste försäkra företaget. Grundförsäkringen valde jag och den kommer gå på 2000:- per år. Dyrt men värt det. Alltså det är en försäkring som täcker ifall någonting skulle gå fel och så;p

Sedan for jag förbi Marita (http://frisortips.blogg.se) på hennes salong, vi var och fikade och så passade hon på att klippa min lugg. Thanx :)
Vi promenerade lite efter gatan och passerade typ 5 sexshopper, många pubbar, fler frisörer än jag orkade räkna och så även tatuerare med helt höga kompisar. Intressant gata det där ;)

Och imorgon kanske hon kommer förbi min salong och håller mig sällskap ett tag, beroende på kunder förståss :)
En liten psykobild jag tog när jag precis skulle gå, min mobil tyckte inte om regnet,därför det är så oskarpt ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback