Ny bloggare

Välkomnar syrran till bloggen nu!
Vi kommer att blogga båda två, jag kommer ju dock blogga mest eftersom becca är lite lat när det gäller att skriva.

Men i alla fall så ska Becca börja på makeupstudion om en vecka så hon kommer att rapportera om vad som händer där! Och jag kommer fortsätta skriva om allt möjligt som händer!

Tänkte passa på att berätta om dagen!
Nirre ligger i sängen och ropar på mig, Parre sitter vid vardagsrummsbordet och äter youghurt och jag och becca halvsitter i soffan med varsin dator. Om en timme kommer parres polare Thomas och så även Raido, så ska dom plugga. Men vad ska jag och syrran sysselsätta oss med då? Jaja, vi får väl börja städa ur garderoben. Orkar inte gå ut i alla fall för det regnar lite.


Kommentarer
Postat av: Marita

Jäklar vilken snygg scharf=)

2008-10-20 @ 21:53:24
URL: http://frisortips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback