Måndag

Veckorna går fort nu och det är redan måndag igen
Idag är ventilationsgubben här så jag sitter bara vid datan och ser lite filmer på jobbet.. Tråkigt men men kan som inte gör så mycket annat tyvärr! =/

Jag hade tänkt skriva ett glatt inlägg idag, men nu kände jag inte för det längre. Är fortfarande något nedstämd men kan samtidigt inte sätta fingret på orsaken.. Kanske är det stressen, pengabristen eller bara allmänt för att jag inte ätit som jag ska. Nej, det här med mat är inget som jag kommer ta upp, fortfarande lite känsligt ämne trots att jag borde kommit över det. Men det kommer och går liksom

Nej, nu får jag ta tag i mej själv,, kan inte sitta här och bara sega!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback